تبلیغات اینترنتی در سایت های ایرانی
نوشته شده توسط : amir

تبلیغات ، تکنیکها و روشهایی که برای جلب محصولات ، خدمات ، نظرات و یا علل توجه عمومی به منظور ترغیب مردم به پاسخگویی به روشی خاص به آنچه تبلیغ می شود ، مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر تبلیغات شامل ارتقاء کالایی است که برای فروش است ، اما روش های مشابهی برای تشویق مردم به رانندگی ایمن ، حمایت از خیریه های مختلف یا رای دادن به نامزدهای سیاسی از جمله بسیاری دیگر از این موارد استفاده می شود. در بسیاری از کشورها تبلیغات مهمترین منبع درآمد رسانه ها (به عنوان مثال ، روزنامه ها ، مجلات یا ایستگاه های تلویزیونی) است که از طریق آن انجام می شود. در جهان غیر کمونیست تبلیغات به یک صنعت بزرگ و مهم سرویس تبدیل شده است.

در دنیای باستان و قرون وسطایی تبلیغاتی که وجود داشت از طریق دهان به دهان انجام می شد. اولین قدم به سمت تبلیغات مدرن با توسعه چاپ در سده های 15 و شانزدهم روی داد. در قرن هفدهم ، روزنامه های هفتگی در لندن شروع به تبلیغات کردند و تا قرن 18th چنین تبلیغاتی در حال شکوفایی بود.

گسترش گسترده تجارت در قرن 19 همراه با رشد صنعت تبلیغات بود. در آن قرن ، در درجه اول در ایالات متحده ، شاهد ایجاد آژانس های تبلیغاتی بود. در حقیقت اولین آژانس ها واسطه هایی برای فضا در روزنامه ها بودند. اما در اوایل قرن بیستم ، آژانسها درگیر تولید پیام تبلیغاتی از جمله نسخه برداری و کارهای هنری بودند ، و تا دهه 1920 آژانسهایی به وجود آمدند که بتوانند برنامه های تبلیغاتی کاملی را طراحی و اجرا کنند ، از تحقیقات اولیه گرفته تا کپی آماده سازی تا قرار دادن در رسانه های مختلف. .

تبلیغات در رسانه های مختلفی توسعه یافت. شاید ابتدایی ترین روزنامه بود که به تبلیغ کنندگان گردش خونهای گسترده ، خوانندهای نزدیک به محل کار تبلیغ کننده و فرصتی برای تغییر تبلیغات آنها به صورت مکرر و منظم ارائه می داد. مجلات ، دیگر رسانه چاپی اصلی ، ممکن است مورد توجه عمومی قرار گرفته باشد یا ممکن است این افراد به مخاطبان خاص (مانند افراد علاقه مند به ورزش در فضای باز یا رایانه یا ادبیات) اختصاص داشته باشند و تولید کنندگان محصولات مورد علاقه خاص را برای این قبیل افراد ارائه دهند. با مشتری های احتمالی آنها تماس بگیرید. بسیاری از مجلات ملی نسخه های منطقه ای را منتشر می کنند ، و هدف گذاری انتخابی تری از تبلیغات می باشد. در کشورهای صنعتی غربی ، تلویزیون و رادیو گسترده ترین رسانه شدند. اگرچه در بعضی از کشورها رادیو و تلویزیون دولتی هستند و هیچ تبلیغی را نمی پذیرند ، در برخی دیگر تبلیغ کنندگان قادر به خرید "نقاط کوتاه" از زمان ، معمولاً یک دقیقه یا کمتر از زمان هستند. نقاط تبلیغاتی بین یا در حین برنامه های معمولی پخش می شود ، در لحظه هایی که گاهی توسط تبلیغ کننده مشخص می شود و بعضی اوقات در اختیار پخش کننده قرار می گیرد. برای تبلیغ کنندگان مهمترین واقعیت در مورد برنامه تلویزیونی یا رادیویی معین ، میزان و ترکیب مخاطبان آن است. اندازه مخاطب میزان پولی را که صادرکننده می تواند یک تبلیغ کننده را شارژ کند ، تعیین می کند و ترکیب مخاطب انتخاب تبلیغ کننده را تعیین می کند که چه موقع باید یک پیام خاص با هدایت در یک بخش خاص از عموم اجرا شود. سایر رسانه های تبلیغاتی شامل نامه مستقیم هستند که می توانند جذابیت کاملاً مفصلی و شخصی داشته باشند. بیلبوردها و پوسترهای فضای باز؛ تبلیغات ترانزیت ، که می تواند به میلیونها کاربر سیستمهای حمل و نقل انبوه برسد. و رسانه های مختلف ، از جمله نمایشگرهای فروشنده و موارد تبلیغاتی مانند کتاب های مسابقه یا تقویم ها.

در قرن بیست و یکم ، با یک بازار مصرفی شدید و رقابتی ، تبلیغ کنندگان بطور فزاینده ای از فناوری دیجیتال برای توجه بیشتر به محصولات استفاده می کردند. به عنوان مثال ، در سال 2009 ، اولین تبلیغات ویدیویی جهان که در یک چاپ چاپ شده تعبیه شده است ، در مجله Entertainment Weekly ظاهر شد. صفحه نمایش نازک باتری که در صفحه کاشته شده است می تواند تا 40 دقیقه فیلم را از طریق فناوری تراشه ذخیره کند و با باز کردن خواننده صفحه به طور خودکار شروع به پخش می کند. همچنین به تاریخ انتشار مراجعه کنید. بازار یابی.

برای اینکه یک تبلیغ موثر باشد ، تولید و قرار دادن آن باید مبتنی بر دانش عمومی و استفاده ماهر از رسانه باشد. آژانسهای تبلیغاتی به orkstrate کمپینهای پیچیده ای می پردازند که استراتژی های استفاده از رسانه ها بر اساس تحقیقات در مورد رفتار مصرف کننده و تجزیه و تحلیل جمعیتی منطقه استوار است. یک استراتژی خلاقیت را در تولید پیام های تبلیغاتی با برنامه ریزی و قرار دادن کانسیلر ترکیب می کند ، به گونه ای که پیام ها توسط افرادی که تبلیغ کننده می خواهند به آنها مراجعه کنند تأثیر گذاشته است. با توجه به بودجه ثابت ، تبلیغ کنندگان با یک انتخاب اساسی روبرو هستند: آنها می توانند پیام خود را در بسیاری از مواقع کمتر یا توسط افراد کمتر بارها دیده یا شنیده باشند. این و سایر تصمیمات استراتژیک با توجه به آزمایشات اثربخشی تبلیغات تبلیغات انجام می شود.

در مورد قدرت تبلیغات برای آگاهی دادن به مصرف کنندگان درمورد محصولات موجود ، هیچ مشاجره ای وجود ندارد. در اقتصاد بازار آزاد تبلیغات مؤثر برای بقاء یک شرکت ضروری است یا مگر اینکه مصرف کنندگان از محصول یک شرکت مطلع باشند ، بعید است که آن را بخرند. در انتقاد از تبلیغات گفته شده است كه مصرف كننده باید هزینه تبلیغات را در قالب قیمت های بالاتر برای کالاها بپردازد؛ در برابر این نکته استدلال می شود که تبلیغات باعث می شود کالاها به بازارهای انبوه عرضه شوند و از این طریق قیمت ها پایین بیایند. استدلال شده است که هزینه تبلیغات عمده تبلیغات به حدی است که تعداد کمی از شرکتها می توانند از پس آنها برآیند ، بنابراین به این بنگاه ها برای تسلط بر بازار کمک می کنند. از طرف دیگر ، در حالی که شرکتهای کوچکتر ممکن است نتوانند با شرکتهای بزرگتر در سطح ملی رقابت کنند ، تبلیغات در سطح محلی یا آنلاین آنها را قادر می سازد تا خود را حفظ کنند. سرانجام ، استدلال شده است كه تبلیغ كنندگان بر روی محتوای منظم رسانه ای كه از آن استفاده می كنند ، تأثیر ناچیزی دارند - موضع تحریریه یك روزنامه یا موضوع یك برنامه تلویزیونی. در پاسخ گفته شده است که چنین تأثیرگذاری ، حداقل در مورد بنگاههای رسانه ای قوی اقتصادی ، با تکیه تبلیغ کننده به رسانه ها برای انتقال پیام ، خنثی می شود. هر گونه سازش در مورد صداقت یک شرکت رسانه ای ممکن است باعث شود مخاطب کمتری برای تبلیغات ایجاد کند.





:: برچسب‌ها: تبلیغات , تبلیغات اینترنتی , تبلیغات رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: